vrijdag 16 september 2011

De Szia websites stoppen ermee

Bij ongewijzigde situatie zullen (helaas) de Szia websites per 1 oktober 2011 op zwart gaan en zullen alle pagina's van internet worden verwijderd.

De continue financiële zorgen, het niet lukken om zaken uit mijn inboedel in Nederland te verkopen of anderzins inkomsten te vergaren, veroorzaakt dit. Hierdoor is ook mijn gezondheid niet op peil te houden en dat geeft zeer veel onrust. Het geld is op, mijn dieet kan ik niet meer volgen, laat staan eten kopen, met overlijden op niet al te lange termijn tot gevolg... het gevolg van 7 jaar geleden klokkenluider te zijn geweest van frauduleus handelen.

Voor alle positieve reacties de afgelopen maanden over de websites: mijn dank, ik had er graag mee doorgegaan, maar het mag kennelijk niet zo zijn. De 6 maanden In Budapest hebben bewezen dat ik hier op mijn plaats was en ondanks alle spanningen was iedere dag een kado en een lang gekoesterde wens leek uit te komen. Maar ik hoop nog steeds op een oplossing ten goede.....

Julius Palacinka, 14-16 september 2011
www.szia.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten